these shoes are made for walking.



förra året trallade jag runt i dessa boots från vagabond, och älskade dom över allt annat. men sedan blev dom blöta, och förstörda och började lukta illa. och gick inte att använda något mer. så nu står dom och är ledsna i min garderob, mest för att jag vägrar att slänga dom. men! i år verkar dom gå att köpa igen. så jag och världens-bästa-skor-ever får återförenas igen! hurra hurra!

och vagabond har också laddat upp med lite annat fint inför hösten. dom här, t.ex.



snygg färg. snygga spännen. snygg sko. hej snyggsko!



och en kortskaftsversion av favoritskorna längst upp. ja, why not liksom?
så nu får augustilönen gärna komma snart, så man kan börja handla höstskor. jajahurra!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hur snygga är inte skorna i mitten? Håller med: snygg färg, snygga spännen, snygg sko!

Postat av: stacy

alldeles fruktansvärt snygga ju!

2009-08-06 @ 18:46:23
URL: http://inanothertown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0