extratjusigt från new york fashionweek.

eftersom jag under de senaste två veckorna har varit en hemskt upptagen ung dam så har new york fashion week fall/winter 2009 helt gått mig förbi. lite synd. men nu ska vi inte vara ledsna över det, istället tar vi några rundor med favoriter från modespektaklet. so here we go, del 1.



peter som and i'm in love. en sådan sagolik.men.ändå.verklighetsvänlig.stämning här att jag blir alldeles till mig. titta skorna, kjolarna och dom fantastiska blåa nyanserna. fint som tusan!



tory burch,
tufft! flickigt, men inte mesigt. coolt, men inte överdrivet. sjukt snyygt!



doo.ri
, lite tyngre, lite mörkare men ändå femenint och fan så snyggt! pärlpyntade strumbyxor, det ni, och svart svart och åter svart i massor. you got to love it!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0