om att hitta hem.


bild: the selby

... idag har jag äntligen hittat hem efter att inte ha fått vakna upp i min egen säng sedan i torsdags morse. det känns bra. mitt hem är ju faktiskt ganska så fint, mysigt och så. men allra gladast var jag nog för att få återförenas med min tandborste. det var ett ganska ofräsht möte, men som slutade fräsht och med ett svidande tandkött. ska det vara rent så ska det vara rent.

egentligen hade jag tänkt att författa ett långt inlägg om hur man kan starta sin helg redan på torsdagkvällen och sedan få hela tre och en halv dagar att göra viktiga fantastiska helgting på, men det inlägget blir nog aldrig av. jag är nog inte rätt person att författa det tyvärr. istället kan jag författa ett väldigt kort inlägg om hur en helg på tre och en halv dagar kan gå så jättefort. men det orkar jag faktiskt inte heller just nu. jag ska istället återförenas med min säng nu, innan jag somnar dubbelvikt i min inte allt för stora soffa.

och imorgon har jag visst råkat boka tvättstuga klockan sju-på-fucking-morgonen.
ibland undrar jag verkligen vad det är för fel på mig. på riktigt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0