tre anledningar till att älska acne.

här är mina tre anledningar till att villkorslöst älska acnes fall/winter '09 kollektion.

kavaj - corine new 3. jag har verkligen fått en thing för kavajer och tror att jakten-på-den-perfekta-kavajen kommer att bli min stora hangup så fort det slutar vara minusgrader. och den här från acne är ju bara för snygg för att vara på riktigt, antagligen på tok för dyr också.

jacka - brutal brocade. är detta en omsydd prydnadssoffa? i så fall genialiskt! i love love love it! tänk svartklätt och med denna apsnygga lilla grej till. älskar nyansen och mönstret på tyget.

skinväst - brilliant paint. you got to love the vintage look! och den går med ungefär allt (i  min garderob). it's a sign, eller hur? hur som helst, löjligt snyggt!


men! utöver dessa tre acnebebisar får vi inte heller glömma the jacket från pre fall/winter 2009 kollektionen. jag talar så klart om den här. jag undrar om den kommer att finnas i svart?



den är det snyggaste jag har sett och jag tycker absolut att det är på tiden att byta ut min h&m-plastjacka mot the real deal. jag måste sluta upp med att gå runt och ständigt frysa så fort det inte är sommar, och för det måste jag skaffa en sjukt.helvetes.snygg jacka! och för att få råd med det måste jag sätta mig ner och skriva ett cv och ett sycker brev. typ nu.

bilder: agnes b / acne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0