sushimakingsaturday.

igår var en så himla bra dag! jag städade min lägenhet och fick den äntligen fin, och sen kom tina och vi lagade sushimiddag och drack flädervin till. hemskt flott kväll. titta bara.



att laga sushi själv är så himla underskattat och det är hemskt synd. det är ju så himla enkelt, kul, mysigt och mycket mycket billigare än att gå ut och äta. man borde göra sushi hemma minst en gång i veckan. det vore grejer det. men just idag är jag dock mindre sugen på sushi, utan befinner mig snarare i någon form av sushikoma. så jag önskar att det ska sluta snöa blött pissväder så att jag blir mer pepp på att ta mig ut och gå och dansa bort tio kilo sushi i min mage. och så måste jag diska ett berg sushiporslin ... kuligt. kuligt. so later! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0