inte okej!

ok, jag vet att jag sa att jag inte orkar skriva här just nu, men jag bara måste berätta en sak.
en sak som inte är okej.

eftersom jag numera är invalid och inte klarar av att gå längre än typ 10 meter så tog mamma och jag en taxi tidigare idag,  från flemingsberg till kungliga operan, för att gå på balettafton.
     och ni vet hur taxichaufförer ringer upp en när de är utanför? det är ju väldigt smidigt liksom, så slipper man stå ute och vänta på de, och frysa. helt okej alltså.
     men vad som däremot inte är okej är att taxichaffisar hör av sig  via sms, flera timmar senare, och skriver; HEJ! RING MIG OM NI SKA TAXI SENARE. TAXI FÖRAREN.

liksom - what the fuck!
sen när får äckliga taxichaffisar spara folks mobilnummer på sina äckliga telefoner?
INTE OKEJ!

Kommentarer
Postat av: Agnes

inte okej! herregud vad sur jag hade blivigt!

2009-01-25 @ 11:25:02
Postat av: Malin

Nej men shit....äckligt på nått sätt, skulle nästan ringa taxibolaget och berätta...

2009-01-25 @ 19:26:09
URL: http://fummeltassen.blogspot.com
Postat av: stacy

agnes; jag var sur. men sen gjorde alla jävla mediciner mig trött och jag somnade, haha :)



malin; jag överväger det starkt.

2009-01-25 @ 19:59:12
URL: http://inanothertown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0