the html-jävla-katastrof-helvete!

jag måste få avreagera mig och berätta att jag och html-kodning helt enkelt inte kommer överens. jag ogillar när saker (läs; massa-fula-ord-html-kodning) inte vill som jag vill. och saker (läs; ännu-fler-fula-ord-html-kodning) gillar sannerligen att göra mig pissed, genom att vägra göra som jag vill. så där man sitter man och sliter sig i håret och svär väldigt många fula ord men ändå så blir det inte rätt. och plötsligt så är klockan 22.22 och man har inte ens hunnit till affären för att köpa tamponger. inte undra på att jag inte får någon inbjudan till modeveckan. vem vill bjuda in en person som inte ens har tid att gå och köpa tamponger och deo liksom?

allt är det där jävla htmls fel.
vänta du bara, html. så får jag kommer på hur du fungerar så ska du dö. dö!

ps. för er oförstående, vi håller alltså på och kodar html i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0