the united states of tara


bild: sho.com

jag har en ny favoritserie, och jag tycker att den ska bli er nya favoritserie också.

den heter the united states of tara, och handlar om familjemorsan tara och hennes tre multipla personligheter. t - superfjortisen med stringen upp över halva ryggen som gärna rökar annat än hederliga marlboros. buck - killen som gillar öl och tjejtuttar & alice - den konservativa 50-tals hemmafrun som gillar att baka och stryka. tara har spännande nog valt att inte medicinera sig och istället lever hon, hennes man och deras två barn tillsammans med alla dessa personligheter som en enda stor och lycklig familj. kuligt värre!

trevligt med lite omväxling till alla girliegirlieserier som just nu bara haglar ner över en, säger jag, och ni borde hålla med. the united states of tara is the new it-show helt enkelt.

ta hem här, eller se i alla fall trailern. enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lyckades med designen!?

2009-01-26 @ 23:19:36
URL: http://andrasidannike.blogspot.com
Postat av: Agnes

det verkar onekligen som ett superbra uppägg, btw hur går det med foten? går du fortfarande på medicin eller kan du gå själv?

2009-01-27 @ 01:12:33
Postat av: Josephine

jah har nu kollat in det och jag tycker det var riktigt roligt :)

2009-01-27 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0