fashion weeks och proenza schouler

som bekant är stockholm fashion week just nu i full gång, men redan den 13 februari är det dags för new york att dra igång våren riktiga mode-orgie, för att sedan följas upp av london, paris och milano. men redan nu finns ett stort antal fall/winter 2009 pre-kollektioner att beskåda på style.com. och jag tänkte att vi tillsammans ska titta på min absoluta favorit; proenza schouler.



jag har svårt att med ord förklara hur alldeles fantastiskt jag tycker att det här är. men det är helt enkelt alldeles insane snyggt. helt overkligt stiligt faktiskt. galet galet underbart. det är nästan så att jag måste sy mig själv en klänning av dessa print outs. och kanske en liten jacka till också.

sammanfattningsvis säger jag; skorna, färgerna och dom apsnygga jackorna. å!

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med. skitsnyggt...

2009-01-28 @ 12:11:49
URL: http://fummeltassen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0