sunday, oh sunday.

god dag.

jag sitter på jobbet och är så fruktansvärt ohyggligt trött att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. snart dör jag nog, faktiskt. ja. så är det. igår var vi nämligen ett litet gäng som gick ut och dansade tills benen vek sig under oss, och tills svetten rann, bokstavligt talat. och så tittade vi på vackra pojkar och konstaterade att trädgården under bron helt klart är sommarens bästa häng. och sedan hann vi också dansa på lite F12, så klart. och sedan blev klockan visst morgon och vi hann inte riktigt sova. ni vet, så där som det blir ibland.

och nu så är jag här på jobbet. dricker kaffe och försöker komma på något att göra, så att jag inte somnar. kanske ska jag ta och sprita alla dörrhantag? det är ju bra, och tar ju i alla fall ett litet tag - och då är vi några minuter närmare hemgång. ja. vilken strålande idé!

later då. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0