with greetings from lincoln.

hej pa er igen och lite till. har i lincoln ar allting fortfarande alldeles stralande fint. vi shoppar, dricker starbucks och ater gott. och sa skrattar vi mycket och luktar pa blommor.











... jag har hittat den tjusigaste affaren har i lincoln som bara saljer dom allra allra sotaste prylarna. den heter 44, och har ocksa en hemskt flott webshop. och sa har jag sa klart ocksa hittat till billighets-fashionguldgruvan primark, dar jag har spenderat minst 3 timmar. och sa ar converse mycket billigare har! love it! och nu ar det dags att forsoka fa ner allt nytt i vaskan. vi far val se hur det gar. imorgon sent landar jag i sverige igen. trak. ush. puss.

Kommentarer
Postat av: Лерусик

Ого!

Настик,это ты всё накупила за один день?!О_о

2009-07-14 @ 22:21:09
URL: http://vkontakte.ru/id3733079
Postat av: Josephine

Men å jag gillar klänningen, och bhn. supersöta ju!

2009-07-14 @ 22:26:59
Postat av: stacy

lerusik: nu ler, ti chto .... koneshnozi ne za odin .... za dva :)



josephine: ja, alldeles jättesöta! och bhn är förövrigt en bikini, som är lite så där 50talssnygg utan att man får struttuttar :)

2009-07-15 @ 20:32:28
URL: http://inanothertown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0