whatsgoingonandso.



igår höll jag på att skriva ett inlägg här när min dator plötsligt bestämde sig för att krasha. så därför blev det inget inlägg. under dagen idag lyckades jag dock väcka liv i min lilla äppelvän och allt är bra igen. eller ja, allt är bra förutom att jag är tokförkyld utan något som helst lukt- eller smaksinne. och så har jag lite lätt feber på det. men just nu är vi inne på sista skolveckan och då har man nämligen inte tid med att vara förkyld. allt man har tid med är att redigera klart filmen vi håller på med, och sedan hinna göra restuppgifter - så att man faktiskt kan få ett betyg för terminen. det är ett tufft liv här i flempan, men snart är det sommar. snart. snart!

nu måste jag sova bort min feber och vara i skolan igen om 8 timmar och 36 minuter. ciao då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0