och så blev det sommarlov!


picture.

idag är en himla viktig dag! idag tog nämligen vårterminen slut och så blev det sommarlov! man kan nästan säga att jag halvt tog studenten från mitt program. för nu är det ju bara halva vägen kvar.

den här terminen har gått så himla himla fort. liksom nästan flugit förbi. och jag har inte skrivit en enda journalistisk bokstav under denna termin, men istället har jag lärt mig massa annat användbart. och framförallt har jag haft roligt. och det är himla viktigt.

och nyss köpte jag mig en biljett till england, för att fira att sommaren har börjat. och så har jag ju faktiskt lite sommarlov också innan det är dags att börja tjäna ihop lite cash. så att om bara solen också ville komma fram någon gång så skulle allting vara toppen. helt jävla toppen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0