peace & love!

imorse slog jag upp DN-kultur och insåg att fan, peace & love är ju faktiskt sommarens festival! (förutom hultsfred då, som kan skryta med regina spektor på spelschemat) ... jag måste ju så klart åka dit! men så var det ju det här med jobbet ... därför blev det dags att tänka efter lite, hitta en ledig dag att pressa in lördagens jobbpass på, och sedan köpa sig en lördagsbiljett till borlänge. and yeah! visserligen missar jag fredagen då både världens bästa pete doherty och babyshambles spelar (och ja, jag dör lite innombords för det) men lördagen är inte heller så himla illa faktiskt. speciellt inte för en popnörd som mig.



så jävla värt! äntligen känns det lite att det faktiskt är sommarlov nu, och att man då bör hinna med annat än att bara jobba jobba jobba. you gotta freakin' love it! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0