dåligt, södertörn. dåligt!


bild: jag.

min skola är bajs just nu. någon idiot har planerat hela vår utbildning lite felvänt - så att vi just nu går på nybörjarföreläsningar om saker som vi jobbade med redan för ett halvår sedan, ungefär. som idag hade vi en väldigt basic föreläsning om programmet indesign, vilket kan tyckas lite onödigt med tanke på att vi precis innan jul satte ihop en hel tidskrift i just det programmet. det känns därför inte särsklt aktuellt med en föreläsning om hur man infogar en bild in i ett dokument.

... det enda vettiga jag har lärt mig i skolan sedan terminstarten i januari är hur man kodar hemsidor och hur man kan göra fina teckningar i illustrator (resultatet ser ni ovan). vilket i för sig är hemskt bra kunskaper! - men med tanke på att det snart har gått två månader på terminen, så tycker man ju att vi borde ha hunnit lärt oss lite mer än så, faktiskt!

så skärpning nu, södertörn! annars får vi nog faktiskt klaga på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0