happy days are coming.



vet ni, mina vänner? imorgon kommer csn! hurra hurra. då ska jag handla mat och mjölk och kaffe. och så ska jag skicka födelsedagskort. och lämna tillbaka lånade pengar. och äta riktigt gott hela dagen. inget mer risätande till frukost. jag tänker istället nybkata bröd och färskpressad juice. mums! och inte heller behöver jag gå till skolan imorgon. och inte heller på torsdag. så himla flotta mitt-i-veckan-dagar väntar mig. jag känner det på mig.

så nu ska jag bara skicka iväg den där förbannade arbetsansökan som har spökat för mig under de senaste veckorna. och sen finns det inga fler måsten. sen får jag sova, och leva gott i två dagar.

tudilu. puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

love the pic!

2009-03-25 @ 08:10:27
Postat av: Malin

hur länge räcker pengarna den här gången då?

2009-03-27 @ 14:21:16
URL: http://fummeltassen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0