jävlaretardmåndagkväll.

ni vet hur man kan vara så där himla pepp för något i en hel dag, till och med i flera dagar, och sedan går det som man har varit pepp för helt åt helvete? precis så var min dansklass idag.

det började med att läraren fortsatte på en hysteriskt snabb koreografi från förra veckans klass, den klassen som jag missade. och jag blev irriterad på mig själv ganska så fort då jag inte snappade tillräckligt snabbt och läraren bara matade på och matade på eftersom han gärna ville komma vidare (och det ville ju förstås alla andra också - alla som hade tagit klassen förra veckan, vill säga). så någonstans efter halva klassen började jag på riktigt ge upp eftersom det helt enkelt var för mycket koreografi att ta in på en gång. och i slutet ville jag mest bara sätta mig ner och gråta eftersom min hjärna hade gått ner på standby och jag knappt kunde minnas hur koreografin började. så till slut gav jag upp och orkade inte alls dansa med gruppindelningar, utan stod mest vid sidan av, pyttemarkerade de rörelserna jag kunde komma ihåg, och såg antagligen mest mycket efterbliven ut. kul kul. jag måste ju ha verkat som en mycket munter person.

och gissa vad? jo, nästa vecka ska vi fortsätta på samma koreografi eftersom läraren uppenbarligen har någon slags crush för denna låt. hurra! å, som jag längtar till nästa måndag! ... så nu är jag sur och irriterad och allmänt otillfredsställd med mig själv och med denna måndagkväll. jag är hungrig och är tillräckligt tjurig för att äta upp morgondagens matlåda, strunta i att duscha och spela hög musik för att irritera mina grannar. är jag sur ska fan ingen annan få vara på bra humör heller ... så det så. jävlaretardmåndag. jävlabritneylåt. fuck you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0