le blog de betty.

jag har upptäckt en alldeles förtjusande liten blogg, och blivit kär i flickvarelsen som skriver den. hon heter betty och är nog ungefär det vackraste som har gått på denna jord. och så klär hon sig alldeles för flott också. titta bara. 


























samtliga bilder från le blog de betty.

jag kan helt enkelt inte slita ögonen från henne. världens vackraste flicka liksom! hennes blogg heter le blog de betty och finns att läsa här. på blogglovin.com har den 1902 prenumeranter så jag antar att fler än jag är lite kära henne.

det är bloggar som dessa och flickor som betty som får mig att vilja sluta handla mat och allt annat livsnödvändigt, och istället bara handla alldeles förtjusande klädesplagg och leva på lyckan av de. och på luft. och på knäckebrödssmulor. jag tror nog att det skulle gå. om jag bara skulle vilja riktigt riktigt mycket.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0