caution/ tempo has reached critical level.

igår var jag och såg det här.



och att säga att jag var och såg en grym dansföreställning är en stor underdrift. jag var inte och såg en dansföreställning - jag var och såg en helhetsupplevelse! tänk er, det finns film och så finns det 3D-film. och precis så finns dans och så finns bounce caution. det dansades i taket, och på väggarna, och i sand. och folk flög och gjorde flippade saker. sjukt sjukt mäktigt!

ni som inte har sett föreställning, ni har till 30 maj på er. BOKA! GÅ!
och själv har jag biljetter igen till ikväll. mamma som är på besök får så klart inte missa detta.
puss
    

Kommentarer
Postat av: Therese

Va fan är det här. jag försökte boka igår och det fanns inga biljetter???? jag blir seriöst riktigt upprörd just nu. Jag måste verkligen se den en gång till!!!!

2009-05-22 @ 15:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0