other kind of maydays.


picture: theselby?

idag är inte en fullt lika fantastisk dag som det var igår. imorse när jag, frusen och trött som sjutton, släpar mig up ur sängen inser jag till min stora förskräckelse att; today-is-the-day-när-varmvattnet-är-avstängt. fanihelvete! jag fryser ju och behöver duscha! och dagen blir inte bättre då jag inser att: den-där-lilla-analysuppgiften-tills-på-fredag-visar-sig-vara-ganska-så-rejält-jävla-omfattande,-och-jag-äger-inte-ens-boken. fanfanfan! vad fan ska jag göra?
     
och nu ska jag sätta mig och författa ett stycke manus till ett filmprojekt, för skolan, som vi ska syssla med under dom kommande veckorna. bekymra mig för hur, och när, jag ska hinna med den ovannämnda analysuppgiften får jag typ göra imorgon. men först ska det kokas kaffe, och undersökas om varmvattnet har kommit igång. en varm dusch vore verkligen på sin plats.

tudilu.
och ja, juste, här är dagens soundtrack. puss.

Kommentarer
Postat av: Simon

Men vadå? 7000 tecken är väl inte så mycket egentligen? Det är ju mycket för en artikel, men det här? Blaja uppsatser är väl bara att sätta rätt underrubriker och sen ordbajsa på?

2009-05-19 @ 23:34:58
URL: http://svartepetter.blogg.se/
Postat av: stacy

well, jo, sant. men om man sedan förväntas citera korrekt och mycket ur en bok som man inte ens har, blir det ju svårare, ser du.

2009-05-20 @ 02:43:29
URL: http://inanothertown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0