tomorrow will be a good day.


pic sr. i dont remember.

godkväll och ursäkta min dåliga närvaro här i krokarna. jag försöker balansera en tuff terminsstart, med kvällsdans, jobb och dåligt samvete över att inte hinna läsa så många skolböcker som jag borde och inte heller hinna träffa mina vänner. och uppenbarligen är jag ingen hejdare på att hitta den där finkorniga balansen mellan allt. så där som det är ibland i livet, ni vet.

men imorgon är en ny dag. en icke schemalagd sådan. så då hoppas jag på att få lite läsning ur vägen, och kanske även hinna med en liten sovmorgon. med betoning på liten. och nyss belönade jag mig själv med en biljett till anna ternheims höstsoloturné - bästa pluggpeppen ever liksom!

så imorgon är en ny dag. och en bra sådan ska det bli, bestämmer jag nu.
puss

ps. och veckan två soundtracks är: kings of leon - closer och lykke li & kings of leon - knocked up. awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0