well i'll confess all of of my sins, after several large gins

oh! jag kom ju på. jag måste berätta för er om min nya favoritblogg.
om min alla tiders nya favoritblogg; brudens blogg om brudar.

herrejävlar vad den bruden kan skriva. det är helt sanslöst vad hon kan skriva roligt. och även om just huvudämnet kring bloggen inte tilltalar mig så där hemskt personligt så är detta ändå det helt klart bästa jag läst på länge. det bästa ever möjligtvist. jag skulle ungefär kunna ge bort vad som helst för att kunna skriva som hon. denna brud är helt seriöst min nya idol.

bloggen uppdateras inte längre. den är nedlagd sedan ungefär 1 månad tillbaka men arkivet är fullt med hysteriskt bra inlägg. fantastiskt bra inlägg. sanslöst roliga inlägg. jag kan helt enkelt inte sluta läsa. det är som en skitbra bok. som en hysteriskt underhållande film som man bara vill ha mer och mer av. jag är fast. liksom, vem har tid att läsa tråkiga kommunalpolitikböcker som någon grå, gammal gubbe har skrivit ihop när man istället kan läsa brudens blogg och bara tycka att detta är ju fan världens mest underhållande brud. helt klart.

seriöst. ni bara måste läsa.
börja med februari 2006 och jobba er frammåt.
det är obeskrivligt underhållande. 
brudens blogg om brudar, alltså - LÄS HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0