och så blev det fredag.


bild.

den här veckan har det varit full fart dygnet runt, och det har mest känts som att jag har sprungit runt nonstop ungefär hela tiden. och så kom fredagen. och hela dagen idag har jag drömt om att få komma bort från skolan, bort från datorerna och att bara få slå mig ner i eftermiddagssolen någonstans och dricka stora mängder alkohol i trevligt sällskap. men så kom jag hem, och slog mig ner i min soffa, och blev så där hysteriskt trött att jag nog absolut inte kan röra mig något mer idag. möjligen kanske krypa högst tre meter till mitt pentry för att få någonting i magen. sedan slocknar jag nog. ja, jävlars vilken fredag. kul att man är ung och pigg och så där.

godnatt då, klockan 20:16.

Kommentarer
Postat av: Simon

Godnatt (precis hemkommen från skolan) och så blir vi onyktra i morgon.

2009-04-24 @ 23:58:26
URL: http://svartepetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0