och så var helgen över.


solig bild från förra våren, eftersom jag inte har hunnit ta några soliga vårbilder i år än.

nyss var det fredagkväll och jag var hysteriskt trött och nu plötsligt så är det söndagkväll och en ny vecka börjar imorgon. och som vanligt undrar jag var helgen tog vägen. igår var en sådan himla fin dag. solen sken och jag långfikade på söder. sedan invigde jag årets grillsäsong med mina grannar, för att slutligen bege mig ut på nattliga äventyr. jag drack oförskämt dyrt vin och besökte en hysteriskt överbefolkad husfest. tipptoppkväll. sedan ramlade jag hem vid halv fem snåret och somnade ungefär innan jag ens landat i sängen. och kring klockan elva idag var det upp och hoppa som gällde för att spendera en helsöndag i skolan. hjärnan fungerade inte riktigt som den skulle men det gick.
     och nu måste jag nog sova. jag ska nämligen på arbetsintervju imorgon. och eftersom jag behöver ett jobb hemskt mycket så är det klokt att vara pigg och fungerande imorgon. ni kan väl hålla tummarna?

puss.

dagens låt: joanna newsom - sawdust and diamonds
och så en trevlig koreografi till ovanstående låt. så himla great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0