till tomten, eller någon annan.

javisst ser ni, snart är det jul igen och alltså en alldeles lagom tid att önska sig något fint.
i år skulle jag bli hemskt glad om jag fann något att följande under granen.

ett 11-16mm objektiv från tokina.
inhandlas smidigast och billigast här.



presentkort, så att jag måste framkalla foton som annars bara är ledsna i min dator.





ett gäng produkter från dermalogica.





en polaroid kamera.
å, förstå så mysigt!




och i år igen, en kaninlampa.
finns exempelvis här.




allt från body shop, som luktar kokos.




helvita/helsvarta sängkläder.



och som alltid, böcker med mjuka pärmar.
alla titlar finns på cdon.com

den hemliga historien, donna tartt.
anna karenina, leo tolstoy
lolita, vladmir nabokov
vindens skugga, carlos ruiz zafón
jag skulle vilja att någon väntade på mig någonstans, anna gavalda
psykopaten, dean koontz
gökboet, ken kesey
tusen strålande solar, hhaled hosseini
alkemisten, paulo coelho
parfymen: en mördares historia, patrick süskind
ingen hör hemma här mer än du, miranda july



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0