sunday/lina scheynius.

på söndagar vill jag nästan alltid sova länge, och sedan spendera dagen med att bara dricka kaffe och titta på fina ting. ta mig igenom veckans uppdateringar på flickr, bläddra bland mappar av olika duktiga fotografer, och fylla på min egen inspirationsmapp. och så blir jag alltid riktigt sugen på att lära mig att fota analogt. så där som alla de duktiga kan, som inte jag kan. och så tänker jag att ja, nu ska jag gå ut och slösa film och fota och bli duktig. men sedan kommer jag på att jag fortfarande inte har köpt film till min kameran. mest för att jag inte vet vilken film min kamera behöver, eftersom jag inte kan någonting om film. och så blir jag kvar hemma. kokar mer kaffe och tittar på fler foton av andra. idag har jag fastnat bland lina scheynius foton. jag älskar hennes foton. de känns oansträngda och på riktigt, och är alltid hemskt fina.
















alla bilder från: lina scheynius.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0