lovely resort 2010.

igår, efter att jag blivit kär i antonio berardis 2010 resortkollektion, var jag ju självklart tvungen att se efter vad mer för spännande det fanns bland resortkollektionerna. och jag hittade ett till gäng alldeles fantastiska skapelser. titta bara.
________________________________________________________________

sonia rykiel. den här kollektionen är nog faktiskt i klass med berardi. vartenda litet plagg är alldeles fantastiskt i sig. och tillsammans är de i-die-snygga. lägg märke till hur bärbart allt är. bara slänga på sig och gå ut, oavsett var man ska. på riktigt, jag skulle bära varenda styling rakt av. lätt. hela kollektionen finns här













______________________________________________________________________

moschino cheap & chic.
moschinos resort må inte vara fullt lika rakt-av-bärbar som sonias eller berardis, men plaggen i sig är ju åh-så-fina. om jag ska på finmiddag i höst vill jag bära någon av dom här klänningarna. om jag vore snuskigt rik, alltså.




här finns kollektionen i sin helhet.

________________________________________________________________

rag & bone. rag & bones resort faller också inom ramen för bärbart-right-away. det må kanske inte vara särskilt nyspakande eller spännande, men jag är inte heller så krävande efter nyskapande. man vet väl ändå vad man gillar för plagg, varför krångla till det? rag & bones resort - ett säkert kort, helt enkelt. och här är hela resortkollektionen.




Kommentarer
Postat av: Dojjan

Nätstrumpa såg ut att vara ett tema.

2009-09-23 @ 01:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0