28.

nu ska vi ta och ägna några minuter åt att titta på foton. 28 stycken foton, för att vara exakt. barbara vidal heter den 30-åriga,
duktiga spanjorskan som har tagit dem. och jag tror att jag är lite kär i henne. för att hon är så himla duktig, menar jag. så nu
tittar vi och försöker komma fram till varför fotona är så fina. och juste, alla bilder är från hennes dripbook.


den här bilden älskar jag för att jag själv aldrig skulle komma på att rikta kameran neråt och fota en söndersliten docka.




det här är så bra för att hon kapar under huvudet. jag menar, vem fan bryr sig om huvudet?




denna och den ovan, för att de är tagna just precis mitt i stunden av något alladeles oviktigt.












jag vet inte varför jag älskar den här. jag bara gör det.




här älskar jag de solblekta färgerna.




och denna och den ovan, för att jag överlag är förälskad i allt som är taget genom-bilrutan-i-rörelse.


och den här, för att den är alldeles ofokuserad. vem kommer liksom på tanken att ta ett kort på två suddiga svanar?










bilfönsterrutor är magiskt fint.






och precis som bilfönsterrutor, älskar jag husfönsterbilder - helst gärna med tillhörande fönsterbrädor.






all pics/dripbook.com/barbaravidal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0