somliga går i tasiga skor ...

... men det gör minsann inte jag. för idag köpte jag ett par alldeles fantastiska skor för de kommande, lite kallare, årstiderna. pjuxen är från vagabonds a/w-08 kollektion.



de är lite som de perfekta skorna. något grövre men med en feminin touch och en lagom hög vardagsklack. ungefär lite som en punkig mary poppins, om ni förstår. supertjusigt tycker jag. jag vet att jag pratade om andra skor här, men när jag hittade dessa blev jag lite kärare.

sedan hittade jag också ett par pjux på dinsko. de var grova utan någon feminin touch och de ska också bli mina. då har jag allt jag behöver för att överleva hösten och vintern.

Kommentarer
Postat av: Olivia

hej!! tack för kommentaren på bloggen min! jag ska till sthlm inte nästa helg men nästa igen (åker upp den 28e), maila ditt nummer till mig så kan vi kanske ses?



[email protected]

2008-08-19 @ 16:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0