thailand, dag 2

igår när vi kom fram så var det ju mörkt ...


men idag när vi vaknade såg det ut så här utanför vår dörr.

och frukost åt vi här.

sedan gick vi på strandpromenad och började svettas ungefär omedelbart. å, härliga fukt.


så här lycklig blir man av sol och värme.

sedan fikade vi frukt och kaffe. pepparkakkor och lussekatter känns lite pasé just nu.

vi åt en frukt som på utsidan såg ut som en paprika, och så här på insidan. underligt.

som sagt, jag tror att vintern är min nya favoritårstid.
imorgon är det kalas. åh!

ps. nu blir mina bilder så där tråkigt färgade igen. blaskiga liksom. jag vet inte varför. i min dator är de alldeles jättefina. någon som vet varför det blir så här på nätet?

Kommentarer
Postat av: Anders

Det är ju folktomt?

2008-12-30 @ 22:39:17
Postat av: stacy

ja, det är inte så mycket folk faktiskt. skönt, man behöver inte slåss om solstolar! :) känns som att ligga på sin egen privata strand.

2008-12-31 @ 05:17:45
URL: http://inanothertown.blogg
Postat av: Simon

Jag är inte avundsjuk, inte alls. Jag gillar att tippa runt i ishalkan med halsont.

2008-12-31 @ 10:10:27
URL: http://svartepetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0