- idag blir man ledsen av att titta ut genom fönstret

image25

fina sandra ägnar dagens inlägg åt att visa fina bilder som gör henne lycklig. klänningarna ovan från DKNY gör mig lycklig idag. jättelycklig. ute är det grått och kallt och man blir ledsen av att titta ut genom fönstret. jag klädde mig därför i helsvart dagen till ära och traskade iväg till affären med anna för att fylla på cigarettförrådet. och påfyllning till fruktskålen. sedan har jag inte gjort särskilt mycket. jag ska dock snart öppna min bok som jag måste läsa till seminariet på torsdag, och kanske ännu en gång försöka förstå det här med syftninsfel och subjektbrott. några koppar kaffe till ska jag också hinna konsumera innan dagen är slut. och när anna kommer hem ska jag få massage! oh!

ok! juste. så lever jag inne på ikea.se. det är så himla kul att flytta och planera all fina saker man ska köpa! fina gardiner, och matporslin. och fina koppar och tekannor. oh! tjusigt värre.

ps. ni måste se till att införskaffa filmmusiken till juno - den är alldeles förträffligt fin!

Kommentarer
Postat av: Dojjsi/Janne/Louise

är det så pass att stasia röker permanent nuförtiden?

2008-02-12 @ 00:43:05
Postat av: stacy

hm. dagligen i alla fall. angående permanent vet jag inte riktigt ;)

2008-02-12 @ 17:21:12
URL: http://inanothertown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0