and together we could eat soup all day, i wouldn't mind

image39

vet ni? i helgen flyttar jag in i min lägenhet! där ska mr. andy warhol bli lite av en husgud. för ibland är han en aning fantastisk. och lite charmig. och ganska cool. dessa ovan ska pryda min vägg, jag vet till och med precis var, på kökväggen, till höger om köksbordet, lite snett så där. så att jag varje morgon kan äta frukost om undra; i wonder if it's possible to have a love affair that lasts forever? och när jag stiger ut genom dörren och ut i solen ska jag tänka att; the world fascinates me. vilka fantastiska sätt att börja sina dagar på. visst? så snart får ni komma på thébjudning hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0