cheers darling, i got years to wait around for you

hej mina små vänner. idag är det söndag. jag vakande upp kl 12 med fem andra sovandes i samma rum. det var varmt och jag hade allergihosta. ingen mådde direkt toppen, och dagen har inte blivit bättre än så. när jag tidigare skulle ta tag i att läsa lite böcker somande jag istället. vilken dag alltså. men jag har i alla fall lagat lite mat, käkat, svarat på ett dussin mail som har legat och väntat alldeles för länge på att bli besvarade, skrivit ut lite viktiga papper, så som bostadsbidragansökan, räknat på min ekonomi och duschat. bättre än så blir det nog inte. det är trots allt söndag.

... fast man kanske ska dricka lite kaffe och ge tentapluggandet en chans till. det är trots allt redan på torsdag det smäller. ojoj. är det inte alldeles förträffligt trevligt att studera? jo. ibland så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0