du kan inte fånga mig, och jag kan inte fånga dig

image26

ibland saknar jag gymnasiet och alla fina vänner och förtjusande äventyr som man hittade på tillsammans. och festliga klubbar man startade. och alla onyktra nätter tillsammans. och danslektionerna. och barnteatern. och musikalen. och lekar i korridorerna. och avslutningsvis studentveckan - den är minnesvärd. därför kryddar jag detta inlägg med just några bilder från studentveckan. ooh. det var tider det. es3a of '06 - jag saknar er! puss

Kommentarer
Postat av: jennie

åååh,vilket kollage! vilka minne, vilken tid!
nu får jag nästan lite ont i hjärtat.

2008-02-14 @ 19:05:41
Postat av: Dojjan

snyft
vad fint.
reunion måste det bli snart!

2008-02-17 @ 12:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0