if this is communication i'll disconnect

god kväll! idag är det tisdag. det har varit en lång och sjukt produktiv tisdag. mina klasskamrater och jag har jobbat med vår nyhetsvärderingsuppgift som verkligen har tagit på krafterna. från 10 - 17 var vi i skolan. sittande i ett grupprum. tänkande. skrivande. analyserande. kaffedrickande - till slut, sjukt trötta. min hjärna kunde vid klockan 17 liknas vid mosad banan, eller typ gräddfil. men vilket jobb vi gjorde! imorgon kl 12 är det dags igen. mer tänkande, analyserande, skrivande & kaffedrickande. därför går jag nu och lägger mig. jag ska inte ens se på house. inte heller titta på dem visningar från NYFW som jag har missat idag. jag ska bara sova, typ nu, direkt. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0