NYFW - javovich-hawk

image20

hej. idag är en ny idag. nya möjligheter. nya visningar från new york fashion week. javovich-hawk-visningen är så himla fin, tycker jag. färgerna är så himla tjusiga och allting är väldigt flickigt. snyggflickigt liksom, inte gulligtflickigt. egentligen för rosa och för flickigt för att jag ska kunna tänka mig att bära det. men t.ex. outfit 1 skulle jag kunna sno rakt av. drömma om att sno rakt av åtmisntonde. samma sak gäller i för sig med outfit 2, 3, 5 & 6. eller ja, egentligen skulle jag kunna tänka mig att bära allt - otippat, men sant. tjusigt värre ju. så ja, till våren måste jag inskaffa någonting flickigt i en tjusig, rosa färg, som ovan. oh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0