NYFW - zac posen

image22

hej. oh, ursäkta den väldigt obefintliga uppdateringen av bloggen de senaste dagarna. jag har haft fullt upp och inte riktigt hunnit engagera mig i bloggandet. men nu är jag tillbaka igen. jag har suttit fastklistrad vid style och plöjt igenom visningarna från de senaste dagarna. så mycket fint det finns och jag kommer posta fler kollage under dygnet. min nya favoritkollektion är zac posen. så här; every girl should be in love with zac posen. jag menar, vem vill inte se ut som ovan när man dansar bort nätterna, i sällskap med vackra pojkar och många, många glas vin? jag vill! och samtidigt dör jag lite av hjärtesorg då jag inser att jag aldrig kommer äga några av dessa plagg. oh, vemodigt. men ack så fantastiskt fint det är! absolut finast är nummer 3,4 & 5. oh!

Kommentarer
Postat av: irina

Hej!
Jag tycker om klnning N6, den är så fin! Kanske, kan den passa mig..
Vad troe du?
Puss-puss

2008-02-08 @ 20:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0