the oh so pretty post

hej hej hej. som sagt, bloggen har varit tråkig, jag vet. men nu är tentan över och jag är back on track. så nu kommer bloggen att vara lite mer trevlig och färgglad och lite mer uppdaterad. idag har jag druckit thé, ätit couscous & tagit igen alla dem visningarna som jag har missat under dem senaste två veckorna. så himla fantastiska ting jag har sett! och nu har jag har sammanställt det allra finaste jag har hittat och delar med mig av det till er. så att ni också kan bli inspirerade, precis som jag!

image34

vera wang. helt förtjusande fina former och modeller på plaggen, för att inte nämna färgerna.

image36

luella. förutom att jag är skeptisk till halloween-styling-temat så är ju plaggen helt fantastiska!

image37

sinha stanic. vem behöver pojkar att bli förälskad i när man kan bli alldeles kär i dessa vacka?

image35

philosophy. så himla fantastiska klänningar och fina tyger. och tjusiga strumpbyxor!

image33

dsquared2 & etro. att jag blev så förtjust i dsquared2 är ju faktiskt lite otippat. jag tror att färgkombinationen av rött och svart kan ligga bakom min enorma förtjusning. och etro. wow, helt sanslöst snyggt! korsett-toppar och vippiga kjolar a la vardagligt kan helt enkelt inte bli fel. lovely!

Kommentarer
Postat av: Louise i klassen

Så himla bra att jag hittade din blogg, då slipper jag bläddra igenom style.com :P Ses imorgon, kram! PS: en kompis bloggar på mignonette.webblogg.se, ett tips bara :) DS

2008-02-25 @ 22:45:08
Postat av: stacy

åh hej! ja, men visst, då gäller det bara att jag väljer ut sådant som du också tycker om dårå! :D ska absolut kika på din kompis blogg - nya bloggar är så himla trevligt att upptäcka! tack. kram.

2008-02-25 @ 23:42:31
URL: http://inanothertown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0