and now my bags are down and packed for traveling.

image12

hej alla ni som tittar in för att se hur det går för mig i den stora staden. jag kan meddela att allting går super. jag bor fortfarande på tinas soffa, men även det är bra. det är en bra soffa. bekväm är den också. och så får man sällskap vid frukost och middag och någon att bära hem matkassarna med. så allt är bra. jag är därför inte allt för ledsen över att inte ha någon egen adress ännu. men jag letar på!

idag var jag väldigt ambitiös och åkte till mitt skolbibliotek och satt och läste läxor där. för att åker man dit så får man saker gjorda. då kan man inte titta på tv, eller äta, eller snacka skit med någon istället för att läsa det man ska. det ska bli min nya nyttiga vana. jag fick dock inte så hemskt mycket gjort. jag gjorde bara en halv uppgift. min hjärna har fortfarande inte hunnit ställt in sig på kreativitet på beställning, därför tar vissa saker längre tid än andra. men det kommer, det kommer.

imorgon har inte jag några lektioner. då ska jag slutföra andra halvan av uppgiften och börja läsa inför seminariet på onsdag. jag älskar att jag tycker att mina skoluppgifter är intressanta och roliga att göra! imorgon ska jag också möta hannah över en liten middag och prata om sådan som tjejer pratar om. och så ska jag hinna läsa några fler sidor i alla mina fem böcker och fila klart på min kamratintervju. bara roliga saker på schemat!

nu ska jag ta igen det cashmere mafia avsnitten jag ännu inte har sett. cashmere mafia är förövrigt falldeles fantastiskt. chict, vågat och fashionabelt. ni som ännu inte har sett det hänvisas direkt till newtorrents.info. sök på cashmere mafia, det finns fyra avsnitt ute. se för guds skull till att se dem!

och angående bilden ovan. exakt så skulle jag vilja bo när jag flyttar ifrån tinas soffa. puss

Kommentarer
Postat av: rina

Hej Nastik!
Vad duktig och ambitions du är!!! Fantastisk!Hoppas att du hade bra med Hanna, det är nyttigt att träffa gamla kompisar...
Puss

2008-01-28 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0