now the drugs don't work they just make you worse

... nu ska jag berätta en historia om hur ett glas vin på en tisdagkväll plötsligt kan bli ... 4? jo så här. tina får nu dricka alkohol efter sin piercade bröstvårta. så vi skulle fira - med ett glas vin. men sedan är ju vin så gott. så ett glas blev två, som sedan blev tre och som sedan blev fyra. att läsa på inför seminarium på en alkoholiserad mage går typ galant! jag har i alla fall lyckats välja ut mina två huvudtexter. imorgon kl 8 planerar jag att stiga upp och ta mig igenom resten av texterna. de är inte så hemskt viktiga. mest bara för att kunna veta vad folk talar om och kanske kommentera.

vin är hemskt gott. jag kan förstå hur alkoholister blir alkoholister. en av mina texter handlar om sverigedemokraterna. sverigedemokraterna förstår jag mig dock inte på.

nu ska jag nog ta en nattmacka, precis som tina. och sedan ska jag få 6 timmars sömn. och sedan ska jag vakna upp nykter och vara en duktig student. godnatt. tina hälsar. puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Oh my! vilken fin blogg du har! Jag blir alldeles rörd av alla finna bilder. Här klär man inte upp sig mycket. alls. någonsin. jag ritar kläder istället...ska börja snart iaf, måste köpa papper först. Och. btw, jag älskar verkligen dikten du startade med. Du har verkligen lyckats med den.

Många kramar från Agnes

2008-01-31 @ 18:47:11
URL: http://whitecastlecanada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0