love, im tired of nostalgia, its just trapped imagination

jag älskar allt som har med färg och form att göra. och som bidrar till små fina visuella ögonblick i vardagen. jag trivs bäst när väggarna får vara klädda i färg, i form av kort. tavlor. tidningsutklipp och annat utsmyckligt. sådant är så tjusigt tycker jag. hellre för mycket än för lite på väggarna.

just nu är jag väldigt inne på foton något lagt åt det konstnärliga hållet.
sådant som inte riktigt är på riktigt. lite surealistiskt ibland.
flickr är mitt bästa tidsfördriv. lite som en drog faktiskt. ungefär.

idag är det torsdag och torsdag är en utmärkt dag för lite konst.
därför delar jag med mig av några favoriter jag har från flickr. allt för att förgylla er torsdag.


elle moss



elif sanem karakoc


chrissie white


yyellowbird


handwriting



chrissie white



handwriting



yyellowbird


big fat rat

en aning fantastiskt. visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0