måndag den 21 juli

hej.
idag är det måndag.
jag vaknade upp och var glad för att det var soligt och verkade varmt ute.
sedan åt jag frukost och var fortfarande glad.
men plötsligt klickade det till i min nacka och jag fick nackspärr.
då fick jag ont och blev ledsen.
sedan gick jag till jobbet.
där skrattade de åt mig för att jag rörde mig så roligt.
men sedan tyckade de synd om mig och gav mig en påse med bruna och vita piller,
så här ser de ut:



sedan kom jag hem och gjorde en stödkrage av en sjal jag hittade i garderoben.
den kommer ungefär att för resten av sitt liv lukta tigerbalsam.
nu har jag ätit några av pilrena i påsen.
de kan tydligen göra en trött. så nu ska jag sova.
imorgon hoppas jag på att må bättre. annars kan det vara lite jobbigt att jobba.

hoppas alla ni mår bra och ni slipper att ha stödkrage på er.
puss


Kommentarer
Postat av: jennie

plutten då! men vi har ju alltid london!

2008-07-23 @ 08:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0