sleep, don't weep

att jobba natt är inte längre roligt. min dygnsrytm är så felvänd att det är löjligt!
klockan blev inatt 3,4 och 5.
sedan blev det morgon 6,7, 8 och 9 och jag låg fortfarande klarvaken.
till slut gav jag upp och gick upp och duschade och åt frukost. löjligt ju!

och nu är klockan mitt på dagen och jag har snart varit uppe i 24 timmar. fortfarande klarvaken!

men nu jävlar.
nu får det vara nog.
jag ska ju faktiskt jobba ett pass på 11,5 timmar om mindre än 7 timmar. så jag måste få sömn!

så nu. nu ska jag banneme sova!
om solen bara kunde gå ner.
och om någon bara kunde stänga av den där förbannade motorsågen ute på gatan.
jäkla dag!

bara två nätter till. bara två nätter till. sedan får jag bli normal igen.

Kommentarer
Postat av: Dojjan

Du är så söt när du blir arg på motorsågsskiten. Om jag hade varit i närheten, så hade jag definitivt räddat dig! puss

2008-07-18 @ 15:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0