to send a little money home, from here to the moon


bild: favoritsaker

alla som känner mig vet att jag älskar prylar. onödiga prylar. kitshiga prylar. alla slags prylar. allt som är gulligt, retro eller som har en söt förpackning blir jag hysteriskt kär i. tokigt. hur som helst så är det ju ganska självklart att jag även blev lite smått kär i burksättet ovan när jag såg det. så himla tjuisgt. dessa burkar ska absolut stå och vara fina i mitt kök. så himla praktiskt med burkar. och att de är supertjusiga är ju bara ett tecken på att man måste ha de! 119 kronor kostar detta 3-pack. så himla bra!

förövrigt så har favoritsaker.se många andra fina prylar också. make sure to check it out.


Kommentarer
Postat av: Matilda

riktigt tjusiga!

2008-07-19 @ 23:37:18
URL: http://quietland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0