there's no reason to hide, we all know you've got pain

det här är natalie.



hon var med i uttagningarna för so you think you can dance. hon kom vidare hela vägen till slutet av las vegas och väl där stod det mellan henne och hennes kompis ketee om den sista flick-platsen till programmet. platsen gick till katee (ni vet katee).

natalies audition till programmet tyckte jag var alldeles fantastisk. bättre än katees. jag älskar också låtvalet. låten heter myphilosophy med inner. om jag bara visste hur man gjorde så skulle jag dela den med er, men jag vet inte hur man gör, istället så kan ni lyssna på den här. det finns också i en lite annorlunda version här. bägge är fantastiska. som gjorda att dansa till. med oändliga möjligheter. varje litet beat. varje slag. varje litet pling.

någon gång.
när jag är lite mer i form.
ska jag koreografera något riktigt fantastiskt till den låten.
men nu ska jag fortsätta att lyssna sönder den. tata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0