from off to on


när mina new york vänner var och hälsade på lekte vi med ljuseffekter en kväll.

god dag. eller god kväll kanske passar bättre att säga. klockan är ju trots allt 18.18 här hemma hos mig. kommer ni ihåg igår? igår var ju lite som fest eftersom det var sol och jag var ledig och allt kändes fantastiskt. och idag. idag är också lite av en festdag minsann. för också idag är det soligt + att min nya bästis äntligen anlände idag. im happy. så större delen av dagen har jag suttit och macnördat. försökt att lista ut hur den vackra skapelse fungerar. och låt mig säga. jag trycker ner fel fönster hela tiden. hittar varken mina bilder, min musik eller något annat heller för den delen. men jag är ändå kär enda ner i tårna. en mac alltså, vilken bra grej.

men nu måste jag klä på mig. jobb nattetid kallar. 19.45 - 07.15. känns inte så där jättelockande, men tur att det ger cash i alla fall. bra med cash.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0