we sing, we dance and then we dance some more

ibland ser man så bra dans att man inte vet vad man ska säga.
det finns liksom inga ord för att beskriva hur pass genialiskt det är.
killarnas solon i so you think you can dance top 12 förra veckan var precis så där bra. titta.


twitch. snubben är helt insane. what else is there to say?


will. will har en helt osannolikt galen teknik. om jag ens hade 1/20 del av det han har skulle jag känna mig blessed. och om jag får chansa på en kille som kammar hem hela kalaset så väljer jag will.


thayne. att thayne åkte var ingen överraskning. men att killen är fantastiskt begåvad råder det ingen tvekan om. mia michaels herself förklarade att thayne är fantastisk och att hon framöver kommer att jobba med honom. vad mer kan man begära av livet än att mia michaels prisar en?

OCH!

inte nog med 3 fantastiska solon på en kväll. programmet hade också ett gästframträdande av dansare från alvin ailey american dance theater. och de killarna är beyond tekniskt fantastiska. man undrar om det faktiskt är på riktigt. förbluffande nog så är de det. titta titta titta!



är det inte helt galet?
jag tror att jag måste sätta mig ner en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0