if i would wear jeans i would wear them like this



alla ni som känner mig vet nog om att antalet jeans jag äger i dagsläget uppgår till hela 0 stycken. im strumbyxor all the way liksom. men för ett tag sedan blev jag faktiskt sugen på att äga ett par schyssta jeans. of course svarta. snortajta. nästan som strumbyxor, fast en aning varmare liksom, ett vintervänligt alternativ helt enkelt. ibland kan vara skönt att även på vintern ha känsel i benen.

jag har tänkt lite på det här med jeans.att köpa ett par jeans skulle ungefär betyda att köpa en helt ny garderob. för eftersom jag inte kör på jeans så äger jag heller inga jeansvänliga överdelar. alltså skulle jag också behöva investera i snygga toppar. och koftor till det. och snygga halsband att matcha till. halsband och slappa tshirts is nog the shit. och till det måste jag också ha ett par skor, eller två. ja, ni hör ju. en helt ny garderob behövs. och har jag råd med det just nu? knappast. jag har ju knappt råd att andas denna månad. om jag överlever november ska jag nog börja tro på gud.

men medan jag väntar på bättre, rikare tider så har jag funnit ett nytt intresse: fila jeanskollage i photoshop. så himla underhållande. som fönstershopping, fast bättre och mindre plågsamt. och alldeles gratis. toppen! så ni kommer nog att få se ett antal sådana vackra förslag på how to wear jeans här på bloggen. bara så ni vet liksom.

och så kanske ni kan tipsa mig om var man köper snygga, inte snordyra, jeans? vore great.
puss

Kommentarer
Postat av: nike

cheap monday - 400 pix och snortajta om du vill. har även snygga jeansvänliga överdelar.

2008-11-02 @ 12:08:43
URL: http://andrasidannike.blogspot.com
Postat av: Dojjan

Gud vilken snygg kombo. Jackan är grymt snygg och topen.. me like! säg gärna till om du hittar ett par vintervänliga byxor, me want it too liksom. =)

Så du menar att du slängt alla diesel byxor?

Love

2008-11-02 @ 14:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0