<3

hej pa er.
igar var det fest. sjukt roligt. pa ett litet torg i centrala cambridge spelade en gatumusikant och alla tyckte att han var sa bra sa de samlades runt honom och dansade och sjong. sa himla fint. peace and love liksom. och sa hade han en lista med latar man fick onska som han sedan spelade. vi borde ocksa ha sadana fantastiska gatumusikanter i stockholm. da behover ingen betala sjuka pengar for att ga pa klubb, det racker med att ga ut pa gatan och dansa och ha skoj dar. flott med gatufest mitt i natten liksom. visst?




sedan borjade det regna ganska sa mycket och vi hittade en trevlig klubb att dansa pa. och om vi dansade! joda. vi dansade sa att vara klader blev valdigt otorra. ganska sa ackligt, men valdigt festligt! och sedan cyklade vi hem i regnet. cyklade liksom. cyklade som riktiga cambridgebor gor.



... och sedan blev det morgon. och sa klart sa maste man i england ata riktig engelsk frukost. ganska sa valdigt flottig ar den, om ni fragar mig, men ocksa sjukt god. och sedan var det meningen att vi skulle shoppa, men tiden gick sa himla fort och den planerade shoppingen blev istallet en timme da vi som tokiga rusade runt pa cambridges gator och letade efter fynd. jag fyndade lite snygga underklader och ett schysst armband. sedan hann jag inte sa mycket mer.



och nu det nastan natt. grethe sover har bredvid mig medan jag vantar pa att jan ska komma hem fran jobbet. imorgon valdigt, valdigt tidigt aker vi hem. sa tidigt sa att vi maste ga upp nastan innan solen gar upp. hemskt. sedan ska vi aka lite buss och flyga liten och sedan ska jag rusa till skolan och kanske hinna dit. jag ska nog packa min vaska nu. puss

Kommentarer
Postat av: grethemor

hey sweety!! just wanted to thank u for a great weekend!! i had soooo much fun!!

you guys will make any day the best day!



love your blog btw!!

xxx

2008-11-17 @ 15:04:27
Postat av: samantha

YEAH!!! I love it! You make any day the best!!!

2009-01-21 @ 02:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0