sleep, dont weep



jösses. jag är så himla trött i dag att jag kan knappt hålla ögonen öppna, och huvudet är blytungt. jag misstänker att en vinterförkylning är på väg att hinna ikapp mig.
     redan för två dagar sen låg jag och frös inifrån och ut i östers soffa och han sa att: nog håller du på att bli sjuk. men jag ville inte höra. jag har ju inte tid att vara sjuk. jag har en fyra timmar lång intervju som jag måste lyssna igenom och skriva ner, och sedan av det skriva en riktigt text. inte först på tisdag har jag tid att bli sjuk då allt vad artikelserien heter är klart. klart och inlämnat.

så nu måste jag ta tag i mig själv. ta en panodil eller två och dricka något varmt.
och dansen ikväll får jag nog liksom glömma. annars kommer nog imorgon inte att gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej usch vad tråkigt.

Hoppas du kryar på dig!

Bamsekram från andra sidan vårt avlånga, vinterförkyliga land

2008-11-27 @ 21:43:47
Postat av: Sparven

det var från lilla mig by the way :)

2008-11-27 @ 21:44:43
URL: http://pelleponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0